19 December 2012

 
Hejsan hoppsan, läggdags igen då... Känns som om dagarna bara susar förbi, inte den bästa känslan precis.
 
Särskilt när jag jobbar då känns det som om dagarna bara försvinner, jag hinner inte göra något, fast det stämmer ju inte riktigt men ni kanske känner igen känslan.
 
Stängde idag igen, fördelen när man gör det är att man oftast inte behöver jobba ända till kl 18, utan brukar komma därifrån ca 17:30 eller något sådan (vissa dagar blir det dock 18). För när sista barnet har gått och man har fixat o donat, vad har man för anledning att stanna kvar på en tom kuslig skola? ;)
 
Imorgon har jag fått ännu mer timmar, som sagt var, sjuk personal! Men jag ska inte klaga! Det betyder ju bara fler timmar för mig, 4 timmar extra imorgon tackar jag inte nej till.
 
Annars idag har jag inte gjort så mycket! Sett lite Prison Break (börjat kolla om igen), gjort naglarna julfina och så har vi även klätt granen här hemma. Så nu är vi redo för julafton.
 
Är det fler än jag som inte tycker det känns som jul?!
 
Imorgon hoppas jag på att jag ska få lite mer julkänsla, är avslutning på jobbet så då blir det julgröt och dans runt granen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback