26 December 2012 - Tankar och sådant

Idag har jag varit inne i stan o shoppat med mor min på mellandagsrean, sååå mycket folk men vi gjorde lite fynd i alla fall. Vi gjorde även ett besök på gymmet efter det, kondition o armarna fick arbeta idag.

Fick bli cykeln för min del idag då knät inte riktigt var helt okej, jag brukar aldrig ha några problem o cykla utan det är nog den enda konditionsformen som jag har klarat av utan att knät gör ont, men nu kan jag inte ens det. Men Jag gav inte upp, jag trampade vidare! Men det fick mig att tänka på operationen igen, vill jag att knät ska bli bra är det tyvärr det som gäller. Träning och sjukgymnastik har tyvärr inte fungerat och efter 10 år men knäproblem o smärta kanske det är dags att ta det steget. Men bara tanken på operationen, smärtan och rehabiliteringen skrämmer nästan vettet ur mig! (Tar inte ens lugnande på sjukhuset o bedövning är det knappt jag vill ha). Så tanken på att de bland annat ska skära upp mitt knä, såga av senor o skruva i knät! Det är som värsta skräckfilmen (o jag hatar skräckfilmer, därför kollar jag inte på dem)...

Förhoppningsvis får jag lite klarhet o kommer ett steg närmare ett beslut när jag har varit hos min läkare om ett par dagar! Jag återkommer till er när jag kommit fram till något!

Imorgon är det dags för jobb igen, så sängen kallar! Kom precis på att jag stänger imorgon också, OCH på fredag... Men efter det är det ett par dagar ledigt igen och när jag ska tillbaka till jobbet är det ett nytt år! 2013, ett nytt år med nya möjligheter och drömmar att uppfylla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback