27 December 2012

 
Startat ett rockband, skrivit en låt, lekt kurragömma, sett på film, lagat varma mackor och druttat på rumpan på skolgården. DET kan nog sammanfatta dagen, trots det måste jag nog flika in lite tristhet. Ensam på jobbet med tre barn som kan sysselsätta sig själva bidrar tyvärr till det, som tur är har vi ju haft fullt upp så dagen har gått hyfsat fort. Idag märkte jag särskilt av hur viktigt det är med kollegor som man trivs med och kan hålla varandra sällskap ;)
 
Imorgon står samma sak på schemat, får se vad vi hittar på för spännande dåååååå...
 
Har fått solresa på hjärnan! Har kollat runt på en massa sista minuten, vart som helst när som helst, hade lätt kunnat klicka på boka, men tyvärr kunde jag hålla mig i skinnet! Men nu ska det planeras! Jag ska iväg vart det nu blir, till solen! till ett tropiskt paradis! Så är det bara!
 
 
(Förresten min bil startade inte imorse! Röda faran som alltid varit så pålitlig! Nu är det ett nytt batteri som gäller)
 
 
 
Värker i tummarna av allt skrivande om hur GÄRNA vi vill åka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback