Mega update...

Kör en megaupdate nu då eftersom jag varit så usel på att göra det regelbundet.
Endast mobilbilder, på allt mellan himmel o jord från mitt vardagliga liv o alla mina "många" äventyr ;)
o eftersom jag är beroende att dokumentera saker genom bilder har jag en hel del...
så enjoy!






Promenader i vårt INTE vita landskap





Mästerbagaren i farten














Fortfarande snöfria promenader








Gott nytt år!






Reser upp till favoritstället <3










Kolla igenom gamla bilder <3


Årets blåmärke? Jepp!


<3<3



Hemmåt igen, tummen ner!


Suktar efter godsaker!

Sådär, nu har ni fått se vad jag har haft för mig, inte allt då såklart, finns mycket mer som har hänt men som jag inte tänker dela med mig av! ;)

Nu ska det planeras lite inför framtiden, spännande spännande :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback