Tankar kvällar som denna.

 
Idag har varit en sådan där dag då jag längtar/önskar mig mycket jag inte har (särskilt på jobbet har jag en tendens att drömma mig bort ^^). Jag försöker och ÄR extremt tacksam för det jag har, men ibland kan jag inte hindra alla de tankarna som dyker upp.
 
Jag vet att alla har sådana tankar, så det är ju inget ovanligt.
 
Fick reda på en OTROLIGT rolig nyhet imorse och jag är OTROLIGT glad för deras skull! Men jag kan ändå inte låta bli att bli lite avundsjuk...
 
Avundsjuka är något alla lider av, jag tror att det kan bli farligt om man låter det påverka en för mycket, men jag är inte i det extrema fallet! Jag är bara naturligt avundsjuk och önskade att jag hade sådan tur.
 
Men min tur kommer, en vacker dag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback