24 Februari 2013

Varför ska helgen gå så snabbt?? Hinner ju inte vila upp sig innan det är ny vecka med massa nya saker som ska göras.
 
Går på ännu en vecka med jobb imorgon, denna vecka kan gärna gå fort för på fredag
 
KOMMER ISA!! Äntligen!
 
Mycket inplanerat framöver:
Isa kommer, efter det väntar en vecka med jobb samtidigt som jag ska umgås med Isa, sedan bär det av upp till Hälsingland ett par dagar, sedan hem och påbörja slutet av min utbildning och om 41 dagar åker vi utomlands!!
 
Ska till läkarn i veckan för att prata om knäoperationen, är lite nervös för det men ändå förväntansfull. Ska även bli skönt och få ett klart besked om ungefär om/när operationen blir av, för är svårt o planera jobb o allt runtomkring när jag inte vet om jag får/kan jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback