02:51- Oförmögen o sova

Som rubriken säger är det mitt i natten (tidig morgon om du nu ser de så)o jag kan verkligen inte sova, har inte sovit en blund sedan jag la mig för ca 4 timmar sedan....

Jag har alltid haft problem o sova, men så här illa har det inte varit på länge! Har haft nästan två veckor med inga problem alls! Somnat direkt när jag lagt mig, sovit hela natten utan att vakna sjuttioelva ggr.... Men det var väl för bra för att vara sant.

Har testat alla mina små trix som alltid annars brukar fungera, men inatt verkar inget vilja locka sömnen hit.

Satte på en film, bättre än att ligga o stirra i taket o tänka på att jag inte kan sova.

Morgondagen kommer inte bli så rolig, det skulle inte förvåna mig om jag vaknar på "fel sida av sängen" också, om jag nu somnar alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback