28 Januari 2013 - Smile, just because you can

 
Idag har jag suttit o kämpat med en inlämningsuppgift, fy säger jag bara! Önskar jag vore SUPERsmart så jag kunde svara på alla frågor rakt upp o ner utan att behöva kämpa i flera timmar...
 
Ska ha hemkunskap imorgon, wihoo. Roligt faktiskt! Meen lite jobbigt att ett par timmar försvinner från pluggandet, men det fixar jag ändå... Får sitta uppe halva nätterna för klar ska jag bli (inte för att jag kommer göra det men ändå;))
 
Har inte gjort mycket annat idag, promenerat en sväng o skällt på knät o sedan har jag skypeat med Isa, har gjort det en hel del på sistone! Roligare än att bara skicka hundratals meddelanden/bilder varje dag ;)
 
Längtar tills den 1 mars! För då kommer hon nämnligen hit! wiho! Hon blir här en vecka sedan åker vi upp i norr o blir där ett par dagar... LÄNGTAR!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback