30 Januari 2013 - Progress

 
Känns som att jag har haft en väldigt produktiv dag idag, har fått mycket gjort!
 
Började dagen med plugg, något som verkligen var ett MÅSTE, usch vad jag har kämpat med den där uppgiften men nu är den äntligen inskickad!
 
Tog en paus efter lunch och tog ett pass på gymmet, körde 40min intervallträning på cykeln och sedan 30min ben.
 
Ökade 20kg på benpress idag också, sådant måste man ju bara älska! Älskar när jag märker av resultat från träningen...
 
Efter gymmet var det bara att bege sig hemmåt igen för att fortsätta plugga, en inlämningsuppgift, två kapitel och 20 repfrågor senare kände jag mig äntligen nöjd! och jag är äntligen ikapp schemat igen, vilket är skönt för nu slipper jag stressa resten av veckan.
 
Imorgon o fredag är det jobb som gäller sedan ska jag ta helg o då tänker jag INTE plugga!
 
Älskar mina nya träningsbyxor (måste ju bara älska rea också, 50kr på Stadium)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback