Tillbaka för stunden

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu var det ett bra tag sedan jag skrev.
 
Såg att mitt sista inlägg var fem dagar innan allt fall samman. Känner mig inte redo att skriva djupare vad som hänt och allt sådant. Men det har varit en tuff period!
 
Det är mycket bättre nu men jag måste fortfarande kämpa dagligen.
 
Vad har hänt sedan sist då?!
 
Hmm
 
Jag jobbar heltid, har fast tjänst till den 16 augusti. Efter det får jag två veckors semester och sedan blir det skolbänken igen.
 
Fick besked i fredags att jag kom in på högskolan så nu vet jag vad jag ska ha för mig tre år framöver.
 
Annars har det inte hänt så mycket spännande, jobbar och försöker ta vara på de lediga timmarna, njuta i solen och bara slappa.
 
Lääängtar tills hösten, att komma ut och få nya kompisar. För kompisar?! Jadu det har jag inga, låter bittert och visst är det så. Om mina "vänner" läser detta ja, då får de tänka vad dem vill. Jag vill inte vara elak mot någon, men vänner ska inte bete sig på det sättet som "mina" gör eller har gjort.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback