7 mars 2013

Sitter o filosoferar o drömmer mig bort, tio minuter kvar av rasten! Får ta vara av tiden i lugnet!

Älskar vädret! Våååår!! Idag var det inga negativa tankar på utedag utan jag vill bara ut igen! Blir så glad av solen o allt blir positivt (nästan)...

Två o en halvtimme kvar på jobbet sen bär det av hemåt o jag tar långhelg!

Kör ju upp till Hälsingland imorgon o är där ett par dagar, bara umgås o på söndag ska galna familjen till tatueringsstudion igen, blir lite mer bläck på kroppen...

Nä nu har jag inte tid längre, måste tillbaka till mina små barn. Får kämpa mot tröttheten ett tag till, bara 4 timmars sömn o upp kl 5 på morgonen för att skynda till jobbet är ingen favorit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback