Stranda, Norge Del 2








På väg tillbaka till hotellet efter en dag på praktiken, en halvtimmes promenad i upp och nerförsbacke.




Sedan kom dagen med stort D, första gången vi skulle åka skidor. Blev en heldag på fjället med våra Norska vänner.


Vy från det högsta fjället, härifrån åkte vi dock inte skidor ;)









Jag låter den bilden avsluta hela resan. Dock så finns det hundrataaaals mer bilder, men dem väljer jag att inte lägga upp. Anledninge till varför jag inte lagt upp några bilder på mig själv eller mina kompisar är för att det är för personligt, men någon dag så kanske någon sådan bild kommer upp :)
Vem vet :P

P.s. Alla dessa bilder är tagna med min kompaktkamera, därav den dåligare kvaliten än från del 1, som var tagna med min Nikon D3100.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback