2 Februari 2013 - Tiden går fort...

 
Har varit en bra lördag! Varit inne i "stan" med mamma, kolla i lite butiker o var på secondhand (inge bokfynd idag tyvärr) och sedan har vi(mamma) lagat god mat o ätit citronpaj framför melodifestivalen.
 
Vad tänker de med som bestämmer vilka låtar som får vara med, visst alla har olika musiksmak! Men hallå, man kan väl förstå direkt på vissa att de inte är en låt som har chans o vinna...
 
Som jag sa, har varit en bra dag, om man bortser från mitt humör! Hatar de! Pmshumör helt klart.
 
Ena stunden är jag så glad att jag bara har lust o hoppa runt o sjunga o dansa, nästa vill jag krypa ner under täcket o grina och aldrig komma fram igen och i nästa stund är jag så sur/arg att jag bara vill slå sönder något eller riva mitt hår.
 
Ja, ni känner säkert igen er tjejer!
 
Uscha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback