20 Februari 2013

 
Haft en bra dag på jobbet idag, var ute i nästan fyra timmar, åkte pulka, sprang o lekte i snön, grillade hamburgare och sedan har vi slått rekord i Just Dance 4! Populärt o dansa med fröknarna (och kolla när de dansar) ;)
 
Måste än en gång klaga på vädret! Kan det inte sluta snöa! Har snöat precis hela dagen och blåååååst... Men bor ju på solen o VINDARNAS ö, men vart solen är det är frågan, har inte sett den på länge!
 
Något annat jag ska klaga på är mig själv o min lathet, då jag inte orkade ställa mig o laga riktig mat när jag kom hem. Men när jag kommer hem efter att ha jobbat till 18 så är tanken på att ställa mig o laga "riktig" mat motbjudande, vill bara krypa ner under täcket o gömma mig och önska att jag hade en personlig kock. Trots allt ställde jag mig o rörde ihop en middag bestående av äggröra, grönsaker, keso, skinka o knäckebröd.
 
Och nu orkar jag inte fundera ut vad jag ska skriva, har brist på fantasi... Finns inte så mycket annat i mitt liv som är intressant att skriva om heller...
 
Var på bio i söndags, "A good day to die hard"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback