22 Januari 2013 - Nytt objektiv

Hämtade ut ett paket idag! Det där var mitt nya objektiv som kommit, har längtat! Så nu hoppas jag det är fint väder imorgon så jag får gå ut o testa det!

Annars idag har jag varit inne i K med mamma o shoppat. Blev lite småsaker på rean, till o med halva reapriset, sådant måste man ju bara älska!

Rea in my <3

Borde egentligen ha suttit med skolböckerna men jag har verkligen ingen motovation, den har försvunnit helt! Imorgon har jag inget planerat så tänkte försöka plöja igenom alla sidor o uppgifter som ska göras!

Vilodag från träningen idag, sådana dagar behövs också, känner mig inte riktigt pigg heller, förmodligen en dum förkylning som ligger o ruvar.

Får se om jag kör ett pass imorgon, men först o främst ska jag plugga!

 

(Mobilbild)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback