23 Januari 2013 - Från sömngångarnas land

Ja, jag somnade till slut, tidigt i morse, 4:30 kolla jag på klockan sista gången så somnade nog strax där efter...

Trots det vaknade jag hyfsat pigg imorse, men nu börjar tröttheten smyga sig på ordentligt o allt jag vill göra nu är att lägga mig! Men sitter med färg i håret så passar inte direkt....

Har fått ganska mycket gjort idag trotts trötthet o förkylning, var ute o fotade en sväng i det fina vädret, sedan har jag tvättat o städat o pluggat. Tyvärr känns det i kroppen nu att jag kanske borde ha tagit det lite lugnare... Vill bli frisk någon gång!

Får hålla tummarna att jag somnar ikväll, för har inte lust med en till sömnlös natt, det tär verkligen på en...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback