Min resa

Före o "under"
 
Det är ett par år mellan bilderna, min resa har inte gått så snabbt. Men den går stadigt! Har inte gått upp några kilon jag förlorat vilket jag tycker är otroligt skönt, utan siffrorna på vågen har bara minskat. Inte för att det spelar så stor roll vad vågen visar!
 
Har inte direkt en målvikt, utan jag vill komma i form, bli nöjd med hur jag ser ut helt enkelt! Har en liten bit kvar men jag är på god väg!
 
Strax efter resan till USA(första bilden) och efter nian var jag så sjukt trött på att hata mig själv och min kropp, vågen började visa alldeles för mycket vilket gjorde att jag mådde ännu sämre.
 
Jag kom till en punkt då jag insåg att jag vägrade låta siffrorna passera tresiffrigt, som jag sakta började närma mig så jag satte ner foten och började göra något åt mitt hat o min kropp!
 
Jag började röra på mig, slutade tröstäta (när jag mådde dåligt åt jag, när jag åt mådde jag dåligt, blev en ond cirkel) och sakta men säkert minskade jag i vikt.
 
Nu ett par år senare är jag så glad att jag tog steget att förändra mitt liv! Ca 20 kilo lättare och  ett par klädstorlekar mindre är jag starkare än någonsin!
 
Men min resa är inte över än! Vänta ni bara!
 
 
 

Kommentarer
Josefine säger:

Har nog inte sagt detta men sjuukt bra jobbat vännen! Så himla grymt, seriöst! Du är jättefin!! :)

2013-01-10 | 22:54:36
Bloggadress: http://jgreen.blogg.se
Emmeli säger:

Snygga duktiga kusin!

2013-01-14 | 21:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback