18 December 2012

Jahapp, blir ytterligare än stängning imorgon, stängning 3 av 4 denna veckan! Är så mycket sjukdomar bland personalen så det är inte klokt, har en känsla av att de kommer drabba mig snart också (peppar peppar) men jag har inte tid o vara sjuk!

Har varit full rulle idag känns det som, mycket barn o lite personal på jobbet, hem o slänga i sig lite mat och sedan dra vidare mot gymmet. Körde för första gången ett cirkelpass o jösses säger jag bara! Så fruktansvärt jobbigt!

Tyvärr blir det inget mer sådant pass för mig då knät inte håller, blir så sur! Vill bara göra operationen och hoppas det blir bra! Ska till läkarn i början av januari så efter det får vi se vad jag beslutar...

Nu blire sängen, såå trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback