20 December 2012

Så fort jag kommer innanför dörren försvinner all ork! Laga mat idag var till o med jobbigt, stolarna lockade mer men jag klarade av o skrapa ihop lite middag.

Men sen kallade sängen! Trött, snuvig, fryser ena stunden o varm nästa. Detta bådar inte gott, har en känsla av att jag blir drabbad som resten av personalen snart. Inte bra! Knaprar vitaminer och försöker göra allt för att undvika det!

Julavslutning på jobbet, supertrevligt! Dans runt granen, julsånger, lärare/fröknar som underhöll barnen (väldigt roligt o populärt), julpyssel o full fart i pulkabacken

Imorgon väntar ännu en stängning o efter det får jag ett mycket trevligt besök!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback