Snöväder...

Nu har vintern kommit till ön jag bor, vet inte riktigt om jag kan kalla det äntligen, utan jag skulle nog föredragit att det hållt sig borta helt... Det är nämnligen så att här på ön så blir det inte bara snö och vitt o fint ute, utan det blir riktigt snökaos -_-
Enorma snövallar, fåk, oframkomligt på vägarna, hur mycket bilolyckor som helst o ja helt galet helt enkelt...
Snövädret började igår och sedan igår kväll har det snöat konstant, hoppas det iaf slutar snöa och att snön ligger kvar så det inte blir en massa blask bara, aja nu har jag fått klaga av mig på dagens väder, kanske inte så intressant o läsa så bjuder på en bild från förra året(jan) :)
Ganska lindrigt jämfört med vad det brukar bli...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback