Beundrar starka människor

 
 
Jag förstår mig inte på människor i dagens samhälle! Hur kan folk vara så elaka och trycka ner andra, mobbning är något jag verkligen avskyr.
 
En gång i tiden behövde man "bara" oroa sig för att bli utsatt för det i skolan eller på sin arbetsplats. Men nu kan man nås ÖVERALLT, man kommer inte undan, dem kommer åt en oavsett vad man gör. De tror att de kan vara anonyma och säga PRECIS vad dem vill, men det stämmer inte. Det går alltid att ta reda på vem personen i fråga är.
 
Gå in o läs TYRAS inlägg som hon skrivit här. SÅ sjukt starkt av henne att anmäla denna person och nu är det hon som har gjort fel? Bara för att hon sagt ifrån och inte tillåter att någon talar illa om henne eller hennes familj/vänner.
 
Bild fr. tyras blogg
 
Jag beundrar starka människor!
Jag lär mig något och jag vågar vara stark själv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback