Drömmen om USA

Åh vad jag är sugen på att bara dra iväg! Packa bilen o dra iväg och bara ta dagarna som de kommer och åka precis vart jag vill.
 
DRÖMMEN är ju att ta en enkelresa till USA, typ till Orlando, Florida och sedan hyra en bil ett par veckor och köra tvärs igenom landet, ha några målpunkter (städer) men att man tar den tid man vill och inte ha någon brådska. Ta vara på tiden och UPPLEVA!
 
Någon som vill hänga på?!
Jag känner mig så desperat, ÅH vad jag vill!
 
Ändå finns rädslan där, att vad ska jag dit och göra, vad skulle jag göra om något händer, om jag blir sjuk, dålig, eller den/dem jag åker med?!
 
Men försöker att inte låta de tankarna ta över, vilket de brukar göra, de tankarna o rädslorna brukar dämpa mina drömmar. Men ÅH vad jag VILL och jag SKA!
 
Måste bara samla ihop pengar och få med mig några, för själv kan jag inte göra.
 
I den ABSOLUTA drömmen vet jag precis vilka som hänger med, ÅH tänk om det hade kunnat hända, om saker och ting hade gått annorlunda eller om saker SKULLE kunna bli annorlunda nu, dååå, ja dåå hade en dröm slagit in.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback