21 Februari 2013

 
 
Solen kikade fram en stund idag, blev överlycklig! Men vad ljust det blev xD Men jag klagar inte, solen gör mig glad!
 
Hållt på med ett projekt idag, rensade vår legostad (ett par pingisbord där barnen bygger legohem) och sedan gjorde nya vägar/skyltar m.m. Så när alla barnen kommer tillbaka på måndag efter lovet kan de börja om på nytt. Får se hur lång tid det tar innan bordet är fullt igen och alla skyltar o vägar trasiga.
 
Ni som känner mig vet säkert att jag älskar o pyssla så detta var perfekt, har haft väldigt kul idag ;) Det är ett par av barnen som har placerat ut skyltarna så de står lite malplacerade, men ska fortsätta imorgon. Trafikljusen ska slutföras och lite fler skyltar skapas...
 
Fredagsmys med film/popcorn står på schemat imorgon och ännu en stängning, är glad att jag slipper kliva upp så tidigt, avskyyyyyr att kliva upp tidigt på morgonen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback