3 Februari 2013

Skön söndag idag, inget dåligt humör, fått lite skolarbete gjort, städat o tvättat lite o så haft finfrämmande på fika.

Ätit alldeles för mkt mat som jag inte borde äta. Hej laktosmage/illamående!

Laktos har jag ibland svårt o hålla mig borta ifrån för en del saker jag älskar finns inte i laktosfritt. Men gluten håller jag mig borta från till 100%, för jag har aldrig lust o må så dåligt igen! Uscha!

Jag brukar trotsa lite o äta ex en Mccflurry diam eller citronpaj nån gång ibland, får stå ut med att må illa efteråt...

Men nu är det läggdags, upp o påbörja en ny vecka. Har lite jobb att göra, lite skolarbete o så är jag sugen på att gymma imorgon! Vad som sedan händer återstår att se...

See you later aligator...

P.s Bara 62 dagar tills vi åker till värmen, wiho!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback