9 Februari 2013

Ny header som ni kan se, lite nytt o lite mer vårig...
 
Har inte gjort mycket idag egentligen, legat i sängen hela dagen då jag är dålig igen, förstår inte vad det är med mig, sämsta immunförsvaret eller? O huvudet? Helt otroligt att det inte har sprängts än. Börjar fundera om jag kanske behöver nya glasögon, får se om ögononen/huvudet blir bättre annars får jag gå till optikern.
 
Annars idag har jag pluggat i princip heeeela dagen! Bara två små delar kvar i examinationsuppgiften kvar o göra och sedan är jag nästan fri från plugg! Wihoo...
 
Ett par veckor iaf och då ska jag koncentrera mig på jobbet! Men sen är det dags igen, två kurser kvar sedan är jag klar med den här utbildningen! Jippi...
 
Skypeat med Isa har jag också gjort, eller gör snarare.... Ska kolla på melodifesivalen tillsammans! Precis som det ska vara ;)
 
 
 
 
Bjuder på en matbild, lite middagar från veckan som gått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback