17 Januari 2013

Imorse var det inte enkelt att stiga ut sängen säger jag bara! Hade inget jobb som kallade idag heller så hade ingen större anledning att stiga upp, låg kvar ett tag tills magens kurrande tvingade mig till köket. Kunna sätta sig framför tvn och äta frukost i lugn o ro är såå himla mysigt!
 
Annars har jag inte gjort så mycket, suttit med skolböckerna i princip hela dagen om man bortser från när jag var på gymmet... Lite folk idag vilket är vääldigt skönt, man slipper trängas o man kan träna i sin egen fart utan att känna sig stressad.
 
Tyvärr var ju inte vädret på min sida heller så jag hade kunnat fota, molningt o snöfall lockade inte direkt. Får hålla tummarna att det blir fint i helgen, är sugen på att ge mig ut på en riktig runda med kameran i högsta hugg!
 
 
 
 
 
Precis! Detta drabbas jag ofta av! Men som tur är håller det inte i sig särskilt länge...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback