19 Januari 2013

Något jag saknar är en träningskompis! Visst är det skönt o träna själv i sin egen takt, men någon som man kan tala med och någon som peppar en hade varit kul o ha med sig.

När Is var här var det perfekt! Så kom hit babe ;) <3

Syster yster skulle följt med till gymmet men hon bytte ut mig mot sina kompisar så jag fick klara mig själv idag också. Som tur är har jag musiken som sällskap!

Apropå något annat, vintern... Jag är ledsen, men jag börjar tröttna! Jag e trött på att frysa, behöva skrapa/sopa bilen, slira runt på vägarna, behöva pälsa på sig massa kläder... Jag längtar efter våren o värmen...

Visst det är vackert, men nu tycker jag det är dags att gå vidare...


Kommentarer
iis säger:

KOOOOMMMMEEERRR

2013-01-20 | 09:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback