7 Januari 2013

Blir inte så mycket inlägg här tyvärr, händer inte så mycket i mitt liv just nu. Sover, äter, jobbar, tränar, läser, ser på film och annat "tråkigt".
 
Börjar läsa nästa kurs nästa vecka, ska bli skönt att få lite mer att göra!
 
Så sökte studiemedel precis, krångligt det där, men ett måste. Jag har också bestämt mig (igen) att det blir högskola till hösten (om jag kommer in), känns som det är något jag måste göra. Men vem vet jag kanske ändrar mig igen... Förhoppningsvis inte, men eftersom jag inte är helt säker på att det är det jag vill jobba med känns det lite tveksamt.
 
Känns som jag måste försöka ta tag i mitt liv! (tror jag har sagt det förr, men ändå)
 
Men finns så mycket drömmar jag skulle vilja uppfylla, men det finns ju ingen som säger att jag inte kan göra det efter utbildningen. Jag är ju fortfarande ung, men tiden går ju så foooooort! Är ju snart 21 :O Blir rädd bara av att tänka på det, tiden går så fruuuuuktansvärt fort, jag fyllde ju nyss 18! :O
 
Det är svårt att vara ung o försöka lista ut vad man vill göra med sitt liv! Visst håller ni med mig!? ;)
 
 
Ni kan följa mig på instagram istället, för där uppdaterar jag lite oftare! ------ LillyRe
 
Vi har äntligen bokat resa! Så om två månader bär det av mot värmen, som jag längtar!
 
Jag har också bokat tatueringstid! Vad motivet blir o vart är en hemlis ;) (Folk förstår inte att jag har tatueringar, fattar inte varför, varför är det så svårt o tro? Förövrigt har jag tre stycken!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback