Fredagsmys

Sista jobbdagen den här veckan, har bara jobbat två dagar men känns som jag har jobbat 100%.... var en RIKTIGT tuff dag idag (ännu värre än igår som jag tyckte var jobbig) både psykiskt o fysiskt, min rast blev min räddning idag. En halvtimmes lugn och ro, tystnad och en möjlighet att slappna av och samla energi. Nackdelen var att jag var tvungen att ta den tidigt, 6 timmar innan jag skulle sluta, men ska vara glad att jag kunde ta rast över huvudtaget!

Har fått en massa plugg klart! Bara slutprov o uppgift kvar, tänkte göra uppgiften i helgen så jag har det klart!

Fått tillbaka alla uppsatser och jag är så FRUKTANSVÄRT nöjd över resultaten, har ALDRIG varit så nöjd någonsin! O sedan att jag fick lika bra betyg på alla, chockerande för mig...

Nu håller jag tummarna för att jag får bra resultat på de sista också :)

Men nu blir det fredagsmys! Tänkte starta en film, får se om jag somnar halvvägs ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback